شهر خبر ورزشی

خبرهای ورزشی دنیا

شهر خبر ورزشی

خبرهای ورزشی دنیا

شهر خبر ورزشی

جدید ترین خبرهای ورزشی روز دنیا را در این وبلاگ مشاهده کنید و بر داشته های خود افزوده کنید،امیدوارم مطالب وبلاگ من برای شما مفید و موثر باشد.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

"من به تازگی با مربی بدنساز تیم صحبت کرده ام و احساس خوبی دارم – هیچ دردی ندارم، پس خیال هواداران راحت باشد."

نیمار در مورد دیدار جمعه شب مقابل کلمبیا گفت: "آنها در تمام بازیهای خود پیروز شده اند. خامس رودریگز باوجود سنی که دارد، یک بازیکن فوق العاده است. هر دوی ما هنوز 22 ساله هستیم."

نیمار سپس در مورد جلسات روان شناسی در تمرینات تیم ملی برزیل صحبت کرد که به منظور آماده سازی ذهنی بازیکنان برای مسابقات برگزار می شود: "من قبلاً هرگز چنین چیزی را تجربه نکرده بودم اما خیلی از آن لذت می برم. من از او چیزهای زیادی یاد می گیرم، او شخص فوق العاده ای است و امیدوارم که بتواند کار خود را به خوبی انجام دهد. این تنها در مورد ما نیست، ما تحت فشار فوتبال هستیم ولی همه باید چنین چیزی را تجربه کنند."

نیمار در پایان به انتقاداتی که در طول تورنمنت از سبک بازی برزیل شده است پاسخ داد و گفت: "سبک بازی ما همیشه بر اساس شادی و نشاط بوده است و ما کاملاً نسبت به کاری که انجام می دهیم متعهد هستیم. در این سطح از مسابقات، اختلاف میان تیم ها بسیار کم است و تیمی که تعهد بیشتری از خود نشان دهد شانس بیشتری هم برای قهرمانی خواهد داشت. ما برای اجرای نمایش به اینجا نیامده ایم – ما اینجاییم تا قهرمان جام جهانی شویم. می خواهیم تمام راه را تا فینال طی کنیم و جام را بالای سر ببریم. بعد از آن خواهیم دید که کدام تیم جذاب ترین بازی را ارائه کرده است و کدام نه..."

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی