شهر خبر ورزشی

خبرهای ورزشی دنیا

شهر خبر ورزشی

خبرهای ورزشی دنیا

شهر خبر ورزشی

جدید ترین خبرهای ورزشی روز دنیا را در این وبلاگ مشاهده کنید و بر داشته های خود افزوده کنید،امیدوارم مطالب وبلاگ من برای شما مفید و موثر باشد.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی


وی گفت: در گروهی که اسپانیا به عنوان میزبان، فرانسه، برزیل و صربستان قرار دارند، نتیجه گیری سخت است اما امید زیادی برای موفقیت در جام جهانی داریم.

کامرانی با اشاره به پیشرفت بسکتبال ایران اضافه کرد: بسکتبال ایران اکنون حرف نخست را در آسیا می زند و قطعا در جام جهانی عرض اندام می کند.

این ملی پوش بسکتبال ایران افزود: هدف ما در جام جهانی نشان دادن قدرت ایران در بسکتبال جهان است و مقابل هر حریفی با انگیزه به میدان می رویم.

وی تصریح کرد: البته قبل از اعزام به جام جهانی نیاز به بازی های تدارکاتی داریم و این بازی ها بهتر است مقابل تیم های بزرگ جهان انجام شوند.

مسابقات جام جهانی 2014 بسکتبال شهریور ماه به میزبانی اسپانیا برگزار می شود و تیم ملی ایران در گروه نخست این رقابت ها با تیم های اسپانیا، برزیل، صربستان، فرانسه و مصر به رقابت می پردازد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی