شهر خبر ورزشی

خبرهای ورزشی دنیا

شهر خبر ورزشی

خبرهای ورزشی دنیا

شهر خبر ورزشی

جدید ترین خبرهای ورزشی روز دنیا را در این وبلاگ مشاهده کنید و بر داشته های خود افزوده کنید،امیدوارم مطالب وبلاگ من برای شما مفید و موثر باشد.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

عباس آقاکوچکی، سرمربی تیم ملی در خصوص این دیدار گفت: بازی با ژاپن برای ما بسیار حساس و تعیین کننده بود و باید این بازی را می‌بردیم تا بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم، خوشبختانه این اتفاق افتاد و ملی‌پوشان کشورمان بازی را بسیار خوب شروع کردند و توانستند با نتیجه 73 بر 69 تیم ژاپن را که بسیار هم آماده بود، شکست دهند.

وی با اشاره به رقبای احتمالی ایران در مرحله بعد گفت: تیم‌های انگلستان، مکزیک و آرژانتین از قدرترین تیم‌های این مسابقات هستند و تمام تلاش خود را برابر آنها به کار می بریم. همان طور که قبلا نیز گفتم، ملی‌پوشان در هر بازی بهتر می‌شوند و نسبت به شرایط مسابقات جهانی آگاه‌تر می‌شوند و از شدت استرس آنها کاسته می‌شود و با تجربه‌ای که از دیدارهای قبل کسب کردند، با هیجان کمتر و آگاهانه بازی می‌کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی