شهر خبر ورزشی

خبرهای ورزشی دنیا

شهر خبر ورزشی

خبرهای ورزشی دنیا

شهر خبر ورزشی

جدید ترین خبرهای ورزشی روز دنیا را در این وبلاگ مشاهده کنید و بر داشته های خود افزوده کنید،امیدوارم مطالب وبلاگ من برای شما مفید و موثر باشد.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی


باشگاه استقلال به دنبال جذب کریم انصاری‌فرد است و مذاکرات موفقیت‌آمیزی با این بازیکن انجام داده است. علی نظری‌جویباری هم این مذاکره را تایید می‌کند و به این موضوع اشاره دارد که انصاری‌فرد در فهرست امیر قلعه‌نویی بوده است و او نیز با این بازیکن وارد مذاکره شده است.

انصاری فرد که امسال تمایلی به ماندن در تراکتورسازی ندارد بعد از اینکه رضا نوروزی جذب پرسپولیس شد و البته از علی دایی هم چراغ سبزی ندید با استقلالی‌ها وارد مذاکره شده و بی سر و صدا پیش می رود.

ظاهرا انصاری فرد تصمیم دارد در روزهای پایان هفته قرارداد خود را با استقلالی ها رسمی کند و سپس به اردوی ترکیه آبی‌پوشان اضافه شود.

البته باشگاه استقلال و انصاری فرد هنوز بر سر مبلغ به توافق نرسیده‌اند اما بدون شک مهاجم سابق پرسپولیس قصد دارد فصل آینده آبی‌پوش شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی