شهر خبر ورزشی

خبرهای ورزشی دنیا

شهر خبر ورزشی

خبرهای ورزشی دنیا

شهر خبر ورزشی

جدید ترین خبرهای ورزشی روز دنیا را در این وبلاگ مشاهده کنید و بر داشته های خود افزوده کنید،امیدوارم مطالب وبلاگ من برای شما مفید و موثر باشد.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

ساندر تایلور از آمرکا با 52.11 درصد موفقیت در رده نخست بهترین زنندگان اسپک قرار دارد. بازیکنانی از ایتالیا و لهستان در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند. مجتبی میرزاجانپور و شهرام محمودی از ایران به ترتیب با 42.62 و 42.21 درصد موفقیت در رتبه‌های ششم و هفتم این فهرست قرار دارند.

در میان بهترین زنندگان سرویس در شش هفته لیگ جهانی، هاتت مکس‌ول با میانگین 0.40 امتیاز در هر ست در رده نخست قرار دارد و بازیکنانی از صربستان و بلغارستان به ترتیب با 0.35 و 0.34 امتیاز در هر ست در رتبه‌های بعدی قرار دارند. مجتبی میرزاجانپور در این فهرست در رتبه نهم است.

زاتورسکی پاول از لهستان با میانگین 2.62 در هر ست در رده نخست بهترین توپ‌گیران شش هفته لیگ جهانی والیبال ایستاده و بازیکنان برزیل رتبه‌های دوم و سوم را در اختیار دارند. در این فهرست سعید معروف با میانگین 1.74 در رتبه پنجم قرار دارد.

در فهرست بهترین دریافت کنندگان، شوجی اریک از آمریکا با 54021 درصد موفقیت در رده نخست ایستاده است. فرهاد قائمی با 35032 درصد موفقیت در رده ششم دریافت کنندگان شش هفته لیگ جهانی قرار گرفت.

همچنین فابین از لهستان با 5.62 پاس صحیح در هر ست، رده نخست بهترین پاسورهای لیگ جهانی را به خود اختصاص داد. نیکولا جووویک و سعید معروف پاسور و کاپیتان تیم ملی والیبال ایران نیز با میانگین 5.51 و 5.39 پاس صحیح در هر ست در رده‌های دوم و سوم این رده‌بندی ایستادند.

هفته هفتم و پایانی لیگ جهانی والیبال از روز پنجشنبه 12 تیرماه آغاز می‌شود و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت. تیم ملی والیبال ایران در این هفته دو دیدار با لهستان دارد که روزهای جمعه و شنبه 13 و 14 تیرماه به میزبانی لهستان برگزار خواهد شد.

نظرات  (۱)

karsh kheiiilllllliiiiiiiiiiiiiiiii doroste . damesh gam .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی