شهر خبر ورزشی

خبرهای ورزشی دنیا

شهر خبر ورزشی

خبرهای ورزشی دنیا

شهر خبر ورزشی

جدید ترین خبرهای ورزشی روز دنیا را در این وبلاگ مشاهده کنید و بر داشته های خود افزوده کنید،امیدوارم مطالب وبلاگ من برای شما مفید و موثر باشد.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

در نیمه دوم فرانسوی‌ها باز هم سراپا حمله شدند و یکی دو مرتبه توسط کریم بنزما روی دروازه آلمان خطرناک ظاهر شدند اما درخشش نویر و مدافع آلمانی این اجازه را به فرانسوی‌ها نداد تا بازی را به تساوی بکشانند. البته ضد حملات ویران کننده آلمانی‌ها نزدیک بود چند بار دروازه فرانسه را باز کند که جدی‌ترین آن‌ها را آندره شورله در دقیقه 81 از دست داد. این بازیکن می‌توانست خیلی راحت تیمش را به گل دوم برساند اما با بی‌دقتی این فرصت را از دست داد تا آلمان با تک گل هوملس فرانسه را شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی راه یابد.

به این ترتیب آلمان موفق شد با گل نیمه نخست متس هوملس فرانسه را شکست دهد و اولین تیمی شود که حضورش در جمع چهار تیم پایانی جام جهانی قطعی شده است. آلمان در مرحله بعد باید با برنده دیدار برزیل و کلمبیا دیدار کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی